شیرینی خوری چوبی پایه دار

شیرینی خوری‌ها همانگونه که از نام آن‌ها مشخص است ظروفی هستند که برای سرو انواع شیرینی استفاده می‌شوند. شیرینی خوری‌ها یکی از متداول‌ترین ظروف پذیرایی هستند. در حقیقت در هر خانه وجود حداقل یک ظرف شیرینی خوری ضروری است. شیرینی خوری‌ها انواع مختلفی دارند و با مواد اولیه مختلف، از جمله بلور، چینی، مس، نقره و چوب ساخته می‌شوند. شیرینی خوری چوبی پایه دار یکی از محبوب‌ترین انواع شیرینی خوری‌هاست. در این نوشتار درباره این نوع شیرینی خوری‌ها، انواع و ویژگی‌های آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

ظروف چوبی پایه دار پذیرایی

یکی از مسائلی که در پذیرایی از مهمان اهمیت زیادی دارد، استفاده از ظروف مناسب است. استفاده از ظروف زیبا و باکیفیت نوعی احترام به مهمان تلقی می‌شود. به خصوص در فرهنگ ایرانی نسبت به استفاده از ظروف مناسب برای مهمان توجه زیادی می‌شود. برای مثال کمتر کسی ممکن است از ظروف پلاستیکی یا ظروف روحی استفاده کند! در مقابل بیشتر افراد از ظروف پذیرایی چینی و بلور برای پذیرایی از مهمان استفاده می‌کنند. استفاده از ظروف چینی و بلور اگرچه خوب و مناسب است، اما شاید اندکی تکراری و خسته کننده شده باشد. از این رو طرفداران تازگی و نوآوری استفاده از ظروف چوبی برای پذیرایی را انتخاب می‌کنند. ظروف چوبی پایه دار پذیرایی محصولاتی جهانی هستند و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. علت این محبوبیت را می‌توان در ویژگی‌های مثبت متعدد این ظروف جست و جو کرد. شیرینی خوری چوبی پایه دار یکی از پرطرفدارترین انواع ظروف چوبی پایه دار پذیرایی است.

انواع ظروف شیرینی خوری چوبی پارادایس

مجموعه پارادایس یکی از تولیدکنندگان داخلی انواع ظروف چوبی پذیرایی است. انواع ظروف شیرینی خوری چوبی پارادایس شامل موارد زیر است:
  • شیرینی خوری ارغوان: شیرینی خوری چوبی پایه دار ارغوان دارای طرح هندسی بیضی است و از ظاهری شیک و ساده برخوردار است. این شیرینی خوری برای استفاده در انواع مهمانی‌های رسمی و خودمانی مناسب است.
  • شیرینی خوری پروانه: شیرینی خوری پروانه انتخابی مناسب برای طرفداران ظروف فانتزی است. شکل هندسی این شیرینی خوری به فرم یک پروانه است و بسیار خاص و زیباست.
  • شیرینی خوری سیلن: شیرینی خوری سیلن یک ظرف پذیرایی پایه دار چوبی با بافتی خاص و منحصر به فرد است. این شیرینی خوری در عین سادگی بسیار زیباست و جلوه فراوانی دارد‌.

ویژگی شیرینی خوری چوبی پایه دار

3 ویژگی شیرینی خوری چوبی پایه دار که باعث محبوبیت زیاد آن است عبارتند از:
  1. زیبایی چشمگیر: حتما این عبارت را شنیده‌اید که زیبایی در سادگی است. ظروف چوبی ظروفی با طراحی و ظاهری زیبا هستند که در عین سادگی بسیار زیبا و چشمگیرند. در حقیقت سادگی و به دور از زرق و برق بودن یکی از ویژگی‌هایی است که موجب محبوبیت این ظروف شده است.
  2. سازگاری با محیط زیست: این روزها مردم جهان بیشتر از هر زمان دیگری به فکر حفظ کره زمین هستند. از این رو استفاده از محصولات سازگار با محیط زیست را ترجیح می‌دهند. زیرا جهان غرق از محصولات انبوه یکنواخت و بی هویت است. مردم در حسرت گرما، اصالت، فردیت و روحیه‌ای هستند که یک کاسه چوبی با خود به ارمغان می‌آورد. جنبه تاریک مصرف گرایی و جامعه دور ریخته شده روز به روز عمیق‌تر به آگاهی جمعی نفوذ می‌کند. دست ساز، پایدار، سازگار با محیط زیست کلیدواژه های سبک زندگی جدید مردم است.
  3. استحکام و طول عمر: شیرینی خوری‌های چوبی ظروفی هستند که به سادگی نمی‌شکنند، ترک نمی‌خورند و شفافیت و زیبایی اولیه خود را از دست نمی‌دهند. در حقیقت استحکام و طول عمر ظروف پذیرایی چوبی نسبت به سایر ظروف پذیرایی چندین برابر است‌. تا جایی که در صورت نگهداری مناسب، یک ظرف چوبی ممکن است برای چند نسل مهمان یک خانواده باشد!

قیمت شیرینی خوری پایه دار چوبی

قیمت شیرینی خوری پایه دار چوبی به نوع چوب مورد استفاده در آن، مدل و اندازه آن وابسته است. برای ساخت ظروف چوبی از چوب درختان مختلف استفاده می‌شود. قیمت چوب درختان مختلف با هم متفاوت است. چوب گردو یکی از بهترین چوب‌ها برای تولید ظروف چوبی است. زیر چوب گردو غیرسمی، زیبا، مقاوم و مستحکم است. بافت و رنگ چوب گردو از جلوه خاصی برخوردار است از این رو برای تولید ظروف پذیرایی بسیار مناسب است. به همین دلیل در ساخت کلیه ظروف پذیرایی پارادایس از چوب گردو استفاده می‌شود. مدل و اندازه انواع شیرینی خوری چوبی پایه دار نیز بر قیمت آن‌ها تاثیر می‌گذارد. به این صورت که اغلب مدل‌های خاص و پیچیده قیمت بیشتری دارند. ظروف بزرگ‌تر هم به دلیل مصرف مواد اولیه بیشتر در ساخت آن‌ها گران‌ترند. قیمت ظروف چوبی ممکن است در نگاه اول گران به نظر برسد. اما با در نظر گرفتن طول عمر و زیبایی آن‌ها در مقایسه با ظروف دیگر به این نتیجه می‌رسید که قیمت آن‌ها کاملا اقتصادی است.

خرید شیرینی خوری پایه دار چوبی

فروشگاه اینترنتی پارادایس بهترین گزینه برای خرید شیرینی خوری پایه دار چوبی به شمار می‌رود. زیرا:
  • کلیه ظروف چوبی پارادایس از باکیفیت‌ترین چوب‌های گردو ساخته می‌شوند. از این رو از بالاترین کیفیت ممکن برخوردارند.
  • طراحی ظروف پذیرایی پارادایس کاملا خاص و منحصر به فرد است. بنابراین مشابه ظروف این فروشگاه را در جای دیگری پیدا نمی‌کنید.
  • قیمت این ظروف نسبت به انواع مشابه موجود در بازار بسیار مناسب است. زیرا مجموعه پارادایس خود تولید کننده این ظروف است و خرید از فروشگاه اینترنتی این مجموعه خرید بدون واسطه از تولید کننده است.
 

زیبایی، دوام و استحکام و سازگاری با محیط زیست مهم‌ترین ویژگی‌های شیرینی خوری پایه دار چوبی به شمار می‌روند.

چوب گردو به دلیل زیبایی، غیرسمی بودن و مقاومت زیاد بهترین چوب برای ساخت شیرینی خوری چوبی به شمار می‌رود.

مهندس مردانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *