جدیدترین سرویس پذیرایی چوبی 1402

جدید ترین سرویس پذیرایی چوبی
جدیدترین سرویس پذیرایی چوبی 1402 موضوعی است که در این نوشتار درباره آن صحبت خواهیم کرد. سرویس پذیرایی از جمله وسایلی است که ایرانیان در خرید آن دقت و وسواس زیادی به خرج می‌دهند. علت این موضوع را می‌توان در فرهنگ مهمان نوازی ایرانی جست و جو کرد. در حقیقت استفاده از ظروف پذیرایی جدید و زیبا نوعی احترام به مهمان تلقی می‌شود. به خصوص که اشتها و لذت بردن از خوراکی‌ها تا حد زیادی به زیبایی ظروفی که در آن‌ها قرار می‌گیرند بستگی دارد. خوردن میوه و خوراکی‌های مختلف در ظروف چوبی می‌تواند لذت خوردن این خوراکی‌ها برای مهمانان رو دوچندان کند. از این رو استقبال بسیار خوبی ظروف چوبی پذیرایی به عمل آمده است.

سرویس پذیرایی چوبی جدید

امروزه تنوع بسیار زیادی در بازار ظروف و سرویس پذیرایی وجود دارد. این تنوع طرح، رنگ و قیمت می‌تواند باعث سردرگمی افراد در هنگام خرید بشود. به خصوص که در هنگام خرید سرویس پذیرایی باید نکات زیادی را در نظر گرفت: زیبایی، دوام، هماهنگی با تم دکوراسیون داخلی و قیمت از جمله این نکات هستند. دلایلی که خرید یک سرویس پذیرایی چوبی جدید را به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل می‌کنند شامل موارد زیر هستند:
  • ظروف چوبی طبیعی، سالم و بهداشتی هستند و با مواد غذایی واکنش نشان نمی‌دهند.
  • این ظروف به راحتی با محصولات طبیعی که احتمالاً در خانه دارید تمیز و ضدعفونی می‌شوند.
  • ظروف پذیرایی چوبی در مقایسه با ظروف ساخته شده از مواد دیگر مانند شیشه، چینی یا سفال، سخت و بادوام هستند.
  • همه چوب‌ها زیست تخریب‌پذیر و تجدیدپذیر هستند. در نتیجه استفاده از آن‌ها می‌تواند اقدامی مفید در راستای حفاظت از محیط زیست باشد.

سرویس پذیرایی چوبی پایه دار

ظروف پذیرایی پایه‌ دار از جمله محبوب‌ترین مدل‌ها در میان ظروف پذیرایی هستند. این ظروف از مواد اولیه‌ای مانند کریستال، شیشه، سرامیک، چینی و چوب ساخته می‌شوند. سرویس پذیرایی چوبی پایه دار نسبت به دیگر انواع سرویس‌های پذیرایی پایه دار مزایایی دارد:
  • جدیدتر است: ظروف پایه دار چینی، سرامیک، شیشه و کریستال سال‌های طولانی است که تولید و استفاده می‌شوند. بنابراین به نوعی محصولاتی تکراری محسوب می‌شوند‌. در حالی که سرویس‌های پذیرایی چوبی نسبتا جدید هستند و هرگز قدیمی و از مد افتاده نمی‌شوند.
  • طول عمر بیشتری دارد: کوچک‌ترین ضربه یا فشاری که به ظروف چینی، سرامیک، شیشه و کریستال وارد شود موجب ترک خوردن و شکستن این ظروف می‌گردد. اما ظروف چوبی در برابر فشار و ضربه مقاومت بیشتری دارند. از این رو این ظروف برای سال‌های طولانی قابل استفاده خواهند بود، بدون آن که کیفیت و زیبایی اولیه خود را از دست بدهند.

قیمت سرویس پذیرایی چوبی

قیمت سرویس پذیرایی چوبی بیش از هر چیز به تعداد ظروف آن بستگی دارد. هر چه تعداد ظروف پذیرایی موجود در یک سرویس چوبی بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. دومین عامل مهمی که بر قیمت این سرویس‌های پذیرایی تاثیر می‌گذارد، نوع چوبی است که در ساخت آن‌ها به کار رفته است. زیرا از چوب‌های مختلفی در ساخت ظروف چوبی استفاده می‌شود که قیمت آن‌ها با هم متفاوت است. چوب گردو را می‌توان بهترین چوب برای ساخت ظروف پذیرایی قلمداد کرد. زیرا چوب گردو سخت و متراکم است، در نتیجه از استحکام خوبی برخوردار است. اما با وجود مقاومت و استحکام بالای خود وزن سبکی دارد. ریز دانه است و بافت آن بسیار زیباست. طیف رنگی آن نیز از قهوه‌ای تیره تا عسلی متغیر است. چوب گردو بر خلاف دیگر چوب‌ها با مرور زمان تمایل به تاب برداشتن، چروک شدن یا ترک خوردن ندارد. در برابر خراشیدگی مقاوم است و طور طبیعی در برابر پوسیدگی مقاومت می‌کند. چوب گردو ضد باکتری است به همین دلیل ظروف ساخته شده از این چوب در زمره سالم‌ترین ظروف قرار دارند.

خرید سرویس پذیرایی چوبی

خرید سرویس پذیرایی چوبی را می‌توانید به صورت اینترنتی و از فروشگاه پارادایس وود خریداری کنید. با خرید اینترنتی از این فروشگاه علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، از مزایای خرید مستقیم از تولید کننده، مانند قیمت مناسب نیز برخوردار خواهید شد. زیرا مجموعه پارادایس خود تولید کننده انواع ظروف چوبی پذیرایی و آشپزخانه است. ظروف چوبی پارادایس از مرغوب‌ترین چوب‌های گردو ساخته می‌شوند. بنابراین به لحاظ مقاومت و زیبایی در سطح بسیار خوبی قرار دارند. در طراحی این ظروف نهایت خلاقیت و در ساخت آن‌ها نهایت دقت و ظرافت به کار برده شده است. در نتیجه سرویس ظروف چوبی پارادایس بهترین انتخاب برای خرید یک سرویس پذیرایی جدید خواهد بود.

دوام و طول عمر زیاد، زیبایی و جدید بودن مهم‌ترین مزایای خرید و استفاده از  سرویس پذیرایی چوبی به شمار می‌روند.

چوب گردو زیبا، بادوام، مقاوم و ضد باکتری است. در نتیجه بهترین گزینه برای ساخت ظروف چوبی مختلف به شمار می‌رود.

مهندس مردانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *