سرویس پذیرایی چوبی پایه دار

سرویس پذیرایی چوبی پایه دار یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای پذیرایی از مهمانان خود مورد استفاده قرار دهید. همانطور که می‌دانید استفاده از ظروف پذیرایی زیبا و مناسب نشان دهنده ارزش و احترامی است که برای مهمانان خود قائل هستید. ظروف چوبی محصولات جهانی هستند که در سراسر جهان محبوب و متداولند. این ظروف تداعی‌ کننده پیوند انسان با طبیعت هستند. از این رو احساس آرامش و راحتی را به انسان القا می‌کنند.

سرویس ظروف پذیرایی چوبی

اگر چه استفاده از چوب برای ساخت ظروف پیشنه‌ای طولانی دارد، اما اخیرا استفاده از سرویس ظروف پذیرایی چوبی به مد روز تبدیل شده است. امروزه ظروف پذیرایی از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند: از کریستال و بلور گرفته تا چینی و آرکوپال و حتی مس و نقره. ظروف بلور و کریستال با وجود شفافیت و زیبایی چشمگیر خود بسیار ظریف و شکننده هستند. از این رو طول عمر زیادی ندارند. ظروف چینی و آرکوپال نیز پس از مدت کوتاهی دمده و قدیمی می‌شوند. ظروف مسی و نقره هم گران قیمت هستند و پس از مدتی رنگ آن‌ها تغییر می‌کند. اما ظروف پذیرایی ساخته شده از چوب هیچ یک از این معایب را ندارند. این ظروف زیبا، مقاوم، ماندگار، سبک و همه پسند هستند. همچنین هرگز قدیمی و از مد افتاده نمی‌شوند.

انواع ظروف پذیرایی چوبی

انواع ظروف پذیرایی چوبی در مدل‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌های گوناگون تولید می‌شوند. هر کدام از این ظروف برای سرو خوراکی خاصی مناسب است. برای مثال از آجیل خوری‌های چوبی برای سرو انواع مغزیجات و تنقلات استفاده می‌شود. از میوه‌خوری‌های چوبی نیز برای سرو میوه در مهمانی‌های رسمی و خودمانی استفاده می‌گردد. برخی از اقلام سرویس ظروف پذیرایی چوبی را می‌توان به عنوان شئ دکوری نیز مورد استفاده قرار داد. مثلا میوه خوری‌های چوبی را می‌توان با میوه‌های مصنوعی پر کرده و روی میز ناهار خوری یا اپن آشپزخانه قرار داد. سایر ظروف پایه دار پذیرایی چوبی را نیز می‌توان به عنوان یک شئ دکوری زیبا در ویترین قرار داد.

نکات مهم خرید سرویس پذیرایی چوبی

از جمله نکات مهم خرید سرویس پذیرایی چوبی که باید به آن توجه کنیم، نوع چوب مورد استفاده در ساخت این ظروف است. از چوب‌های مختلف برای ساخت ظروف پذیرایی چوبی استفاده می‌شود. اما بهترین گزینه، ظروف ساخته شده از چوب گردو است. علت این موضوع را می‌توان در خواص و ویژگی‌های این نوع چوب جست و جو کرد:
  • بافت چوب گردو از نظر بصری خیره کننده است. معمولاً تیره است، اما درست مانند هر ماده طبیعی دیگر، می‌تواند تنوع رنگ زیادی داشته باشد. این ویژگی باعث می‌شود هر ظرف چوبی رنگ منحصر به فرد خود را داشته باشد.
  • چوب گردو یکی از محکم‌ترین و مقاوم‌ترین انواع چوب به شمار می‌رود.
  • چوب گردو علاوه بر سختی خاصیت خود ترمیمی دارد که به میزان ماندگاری و طول عمر مفید آن می‌افزاید.
  • چوب گردو خواص ضد میکروبی و ضد باکتری شگفت انگیزی دارد. هنگامی که باکتری‌ها با چوب تماس پیدا می‌کنند، به سرعت توسط سطح متخلخل جذب می‌شوند. این عملکرد از تکثیر باکتری‌ها و انتشار آنها به مواد غذایی که با آن در تماس هستند، جلوگیری می‌کند.
اگرچه ممکن است نتوانید ظروف چوبی خود را در ماشین ظرفشویی بگذارید. اما خواص طبیعی سرویس ظروف پذیرایی چوبی، آن را به گزینه‌ای بهتر از سایر ظروف تبدیل می‌کند.

قیمت سرویس پذیرایی چوبی پایه دار پارادایس

قیمت سرویس پذیرایی چوبی پایه دار پارادایس نسبت به کیفیت بالای آن کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه است. سرویس ظروف پذیرایی چوبی پارادایس شامل محصولات زیر است:
  • میوه خوری چوبی
  • شکلات خوری چوبی
  • شیرینی خوری چوبی
  • آجیل خوری چوبی
  • قاشق آجیل خوری چوبی
  • قندان چوبی
  • نمکدان چوبی
همه این محصولات در مدل‌های متنوع و از مرغوب‌ترین چوب‌های گردو ساخته می‌شوند. قیمت مدل‌های مختلف این محصولات بر حسب اندازه و میزان چوب مورد استفاده در آن‌ها متفاوت است. با انتخاب میوه خوری، آجیل خوری، شیرینی خوری و شکلات خوری از یک مدل خاص می‌توانید یک سرویس پذیرایی چوبی شیک و زیبا خریداری کنید.  

خرید ظروف پذیرایی چوبی پایه دار پارادایس

خرید ظروف پذیرایی چوبی پایه دار پارادایس از طریق وب سایت این مجموعه امکان پذیر است. با خرید اینترنتی ظروف چوبی در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد. از سوی دیگر به دلیل این که پارادایس تولید کننده ظروف چوبی است، خرید از آن خرید بدون واسطه محسوب می‌شود. بنابراین بسیار مقرون به صرفه است. سرویس ظروف پذیرایی چوبی خریداری شده از این فروشگاه اینترنتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال می‌شود و به دست خریداران می‌رسد. با خرید از مجموعه پارادایس وود علاوه بر خریدی مطمئن و باکیفیت، از تولید داخل نیز حمایت خواهید کرد.

زیبایی خیره کننده، مقاومت زیاد و خواص ضد میکروبی مهم‌ترین دلایل انتخاب چوب گردو برای ساخت ظروف پذیرایی به شمار می‌روند.

قیمت مناسب، کیفیت بالا، صرفه‌جویی در زمان و هزینه و حمایت از تولید داخل مهم‌ترین مزایای خرید سرویس ظروف پذیرایی چوبی پارادایس محسوب می‌شوند.

مهندس مردانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *